Beoordelingen van Yukimi Tegelen

Recente recensies

5.0
Japie
18 oktober 2026
IM
18 oktober 2026

Voor een zaterdag in de vakantie (bijna) op tijd en vooral de pokebowl was weer om te smullen!

B.g.
13 oktober 2026

Je betaald voor meerdere plastic bakjes terwijl alles in een bakje word gedaan. Sommige sushi heb ik de indruk dat ze kleiner zijn voor het zelfde geld.

Joan
12 oktober 2026

Snel en klantgericht, supervriendelijk zowel aan de telefoon als bezorging

Pascal Burhenne
9 oktober 2026

Alles was top

Kim
7 oktober 2026

Altijd snel bezorgd en gewoon perfecte kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob IJsselstijn
5 oktober 2026

Top kwaliteit eten en top service

IM
5 oktober 2026

Ruim 40 min te laat maar mega lekker!

Larissa
5 oktober 2026

Zoals altijd heerlijk eten en snel bezorgd, dankjewel en tot de volgende bestelling.

antoinette van der schagt
5 oktober 2026
Monique
4 oktober 2026

Was weer top

Ritch
4 oktober 2026
B.g.
4 oktober 2026

Ik had echter wel de indruk dat de sushi kleiner was dan normaal, dan word het toch echt wel aan de dure kant.

Imad
3 oktober 2026
G
3 oktober 2026

Weinig smaak zit in de eten

Jolanda
1 oktober 2026

Altijd heerlijk eten. De bruine rijst met courgetteblokjes is een aanrader. Wij bestellen er al jaren en is altijd heerlijk.

27 september 2026
ccm kersten
27 september 2026
Anouk
27 september 2026

3 kwartier te laat

Lisette
16 september 2026

Het eten was heerlijk alleen de kroepoek was heel erg taai.

Sanne
13 september 2026

Jammer dat we besteld hadden voor levering om 18.00u.. we zelf belden om 18.10u en er toen gezegd werd dat jullie onze bestelling aan het inpakken waren.. en vervolgens het eten pas rond 19.00u werd geleverd terwijl het 10 minuten rijden is. Het lijkt erop dat onze bestelling vergeten was, maar zeg dit dan gewoon eerlijk. Voor de hoeveelheid die we hadden besteld en wat de kosten hiervan waren hadden jullie wel iets zorgvuldiger mogen zijn en op zijn minst een ā€œsorryā€ of gewoon eerlijk zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AJ
13 september 2026

Het eten was zoals altijd weer heerlijk!

G
13 september 2026
hw de Rijck
12 september 2026
Paul
12 september 2026
Marian Roeven
12 september 2026
Pascal Burhenne
8 september 2026

Alles was gewoon erg lekker en geleverd binnen 30 minuten.

David
7 september 2026
a.wouters
7 september 2026

slechte nasi en bami alleen maar rauwe prei erop bijgerechten waren smakeloos

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janssen
7 september 2026

Het eten was erg lekker en bezorging was snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ik
6 september 2026
Geert
1 september 2026

Heerlijk goed verzorgd eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henny Schoustra
30 augustus 2026

Een aanrader! Voor tweede keer besteld en het was opnieuw erg smakelijk. De bezorging was sneller dan ik verwacht had op een zaterdagavond. Daarom twee keer een verdiende *****

GĆ© Driessen
29 augustus 2026

Goede kwaliteit eten, ruim voldoende, goed verpakt zodat het ook bij aankomst nog heet is.Snelle levering, vriendelijke bezorger. Nog nooit teleurgesteld door Yukimi.

Engelen
29 augustus 2026

Helemaal prima!

Pierre de Bakker
24 augustus 2026

Zeer lekker eten. Snel klaar en goed warm.

Thijssen
16 augustus 2026

Half uur later bezorgd. maar verder was alles heerlijk en lekker vers

De bitter
16 augustus 2026

Normaal is het heel lekker. Nu vonden we de pangang heel droog en er zat iets van een citoen/sinaasappel smaak aan. Dat overheerste heel erg. De rest was weg goed

B. Jacobs
13 augustus 2026

Snelle bezorging maar al voor de 3de keer achter mekaar niet geleverd wat besteld is. 1x Pokebowl kip besteld en 1x Pokebowl garnalen. Helaas 2x kip ontvangen.

Marga Helmers
11 augustus 2026

Mijn eten was op de afgesproken tijd klaar. Warm en lekker.

Andreas
8 augustus 2026

Lekker eten, bestelling staat klaar op de afgesproken tijd šŸ‘šŸ»

Tessa
7 augustus 2026
JV
6 augustus 2026

Eg lekkuh

Paul
6 augustus 2026
E.Geurts
1 augustus 2026

Pokebowl en Menu voor 3 personen, alles goed op smaak, netjes verzorgd, binnen aanzienlijke tijd afhaal gereed. Helemaal tevreden šŸ˜€

Maria
29 juli 2026

Te laat bezorgt en behoorlijk laat

Van Eyndt
28 juli 2026

Uitstekend.

Jan
25 juli 2026

Wederom was de bestelling verkeerd geleverd in plaats vd bami kreeg ik witte rijst. Dit wordt nu wel een patroon bij yukimi

Fleur hovens
25 juli 2026

Snelle levering super warm en lekker

Yvonne Kessels
25 juli 2026

Vanaf er een nieuwe eigenaar in zit is de Sushi hemelsšŸ„°šŸ˜ omg

Annelies van Esseveldt
24 juli 2026

Afgehaald. Kip met gebakken ui en champignons. Er zaten welgeteld 2 champignons in. De nasi was klef en smaakloos. Heel erg jammer

Bo
23 juli 2026

Wederom een heerlijke maaltijd zoals beloofd bezorgt gekregen We hebben heerlijk gegeten šŸ‘šŸ‘

Inge Gubbels
23 juli 2026

35 minuten te laat en 3 telefoontjes later werd het eten bezorgd. Eten was smiddags besteld dus qua planning had hier ruim op tijd rekening meegehouden konden worden

Mariƫlle
21 juli 2026
J. Linders
17 juli 2026

ALLES GOED!!!!!

Lisanne
16 juli 2026

Altijd tevreden! Lekker eten en een snelle bezorging!

Dave Schell
13 juli 2026

Lekker goed gevuld en optijd klaar

Peter
13 juli 2026

Heerlijk en lekker snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
11 juli 2026

was heel erg lekker het eten vooral de SUSHI is het lekkerste restaurant in de buurt na mijn mening ik bestel vaker is echt aan te raden en hele goede bezorging met een knappe man

PĆ©
11 juli 2026

SUPERRRR

Suzan
11 juli 2026

Stond netjes op tijd klaar en we hebben er weer van genoten met ons gezin. Tot de volgende keer!

Tess
11 juli 2026

Vriendelijke bezorger. Eten smaakte weer prima.

Moni de B.
9 juli 2026

Prima eten goede bezorging!Verbeterpunt:misschien meer soorten groente als bijgerechten?

Claudia
6 juli 2026
Yvonne
5 juli 2026

Heerlijk eten. Precies op afgesproken tijd bezorgd door een super vriendelijke bezorger. Complimenten ervoor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daisy
30 juni 2026

Heerlijk eten en snelle, vriendelijke bezorging

Smeets
28 juni 2026

We bestellen bijna elke week voor een aanzienlijk bedrag deze keer had ik duidelijk erbij vermeld dat ze alle poespas zoals wasabi enz weg konden laten maar dat ik graag. Wat potjes unagidaus erbij had. Wat krijg bij? Op een bedrag vaan 60 euro aan sushi 1 klein. Kotedopje unagi saus sorry hoor. Had ze ook extra willen betalen maar dit vind ik een beetje krenterig en zeker als je een vaste afnemer bent voor de rest was alles toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G. Jessen
27 juni 2026

Had ossenhaas besteld en er zat kip tussen. Foto van gemaakt maar kon deze niet mailen omdat jullie geen mailadres hadden. Heb dit al dikwijls besteld en was altijd heerlijk. Jammer dat deze vies was.

Maurice
27 juni 2026
Maria
24 juni 2026
Van den essen
21 juni 2026

Erg goed en snelle levering! Zeker een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kasia
20 juni 2026

Ik had lycheethee besteld, maar ik heb het niet ontvangen, ondanks dat ik ervoor betaald heb.

Lucie Ekart
18 juni 2026

Wij hadden ook kippensoep erbij, dit was niet meer als wat water met een bouillonblokje erin, exht niet voor herhaling.

Sparidaans
15 juni 2026

Alles was warm en snelle levering

Wendy Beurskens
14 juni 2026
Engelen
14 juni 2026

Heerlijk eten en mooi op tijd en vriendelijk bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel Domingus
12 juni 2026
Annet
12 juni 2026

Heerlijk

Velderik
5 juni 2026

Curry en tsapchoy : goed! Bamie goreng heeft geen smaak…..jammer

Mark Anthony
5 juni 2026

Ik had om 2 over 18:00 besteld super snelle bezorgen 10 min later al erg verbaasd over Ik had wel een aanpassing in me bestelling gedaan echter kreeg ik niet precies waar ik om vroeg na telefonisch contact tegen een kleine vergoeding stond de chauffeur met het vervolg waar ik om vroeg lichtelijk jammer dat er niet even contact op genomen werd waarom Wel super dat het beide bestellingen echt binnen 10 min de eerste x na besteld geleverd werd en de aanpassing stond ook echt super vlug op de stoep tegen kleine vergoeding wat ik iets minder vond persoonlijk maar er zeker niet moeilijk over gedaan heb en erg blij met de super snelle bezorg service kunnen menig eet tenten iets van leren meer dan 35 min sneller als de verwachte bezorg tijd dus complimenten mvg Mark Anthony

Roel Sijben
3 juni 2026

Het was weer heerlijk Tor.snel

FRANS v rijswick
2 juni 2026
Fien
2 juni 2026

Eten was zoals altijd heerlijk en werd netjes op tijd bezorgd. Echt een aanrader.

Leo
31 mei 2026

lekker, goed warm en snel na het bestellen bezorgd in Tegelen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
31 mei 2026
S Faassen
31 mei 2026
M
27 mei 2026
Alina
25 mei 2026
peter van der burgt
24 mei 2026
Susanne Gubbels
22 mei 2026

Heerlijke pokebowl gehad, ben niet anders gewend van YukimišŸ‘ŒšŸ‘

Maurice
21 mei 2026
Sylke
20 mei 2026

Complimenten aan de chefs, het eten is heerlijk (en goed warm). Dus ook grote dank aan de bezorger(s) die kwam zelfs voor de aangegeven tijd (een vriendelijke man) het eten brengen 🤌 Een echte aanrader om eten te bestellen, zeg ik dan ookšŸ‘Œ

Auke Denekamp
18 mei 2026

Net zoals de vorige keer was de babi panggang niet te eten. Droog en heel erg hard . Dit moet sappig en mals zijn maar dit was niet te eten. Was dus de laatste kker dat ik besteld heb. Heb dit de vorige keer ook doorgegeve nmaar geen reactie gehad .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van ham
17 mei 2026

Een verkeerde portie Voor 118€ besteld, geen gratis kroepoek Dit bedrag is soms goed voor een flesje wijn

CB
16 mei 2026

Super,weer

M van Bekkum
16 mei 2026

Snel bezorgd en was weer lekker

Hay
15 mei 2026

Het maandmenu was heerlijk, Voor de eerste keer iets besteld. Zeker voor herhaling vatbaar

Astrid hovens
15 mei 2026

Zoals altijd zeer tevreden . Top kwaliteit en tevens een Top bezorging.

Goossens
15 mei 2026

Wederom prima verzorgd, wijziging bezorgadres doorgegeven, werkte perfect. Bezorger was keurig op tijd. Maaltijd goed verzorgd. iedereen was tevreden. Smaakte prima. Nog een tip: de bezorgtijd was 17.30 uur. Gisteravond om 21.45 kregen we een bericht via mail dat de bestelling onderweg was....... misschien even op letten. Verder alleen maar positief. Graag tot een volgende keer.

Moni de B.
14 mei 2026